关于我

我的照片
從小到大自我介紹這玩意我永遠都是領悟不到,個人覺得當你不認識我時候我是個悶騷的人,認識我后卻覺得我是個很煩很婆媽的人。話說我自己也不知道自己是一個怎樣的人,或許我只知道做人開心就好,不要太介意別人對你的看法。

2010年10月4日星期一

normal day

0410

Ordinary time at school today

my ekonomi is delay until 10.45 a.m

because the teacher wan give the gift to all PMR student

haih

so all from 5 student at there see the monkey performance

other school is finish the exam

but my school is start the exam

so funny in my school

do not know how to describe my school lol

but finish exam i very happy

because home early for us

now i tired

early wake up and sleep late

没有评论:

发表评论